Neztrácejte čas na poště. Všechny zásilky vám naskenujeme

Dopisy, výpisy nebo oznámení, které k nám dorazí, vám naskenujeme a přepošleme na e-mail uvedený v objednávce. Jako základ skenujeme 8 stran textu za měsíc (zhruba pět klasických dopisů) — jde o počet, který odpovídá poště naprosté většiny našich klientů. A pokud vám chodí pravidelně zásilek více, domluvíme se společně na individuálních podmínkách.

Jak chráníme poštu a údaje klientů?

Bezpečnost je pro nás klíčová. Plníme podmínky stanovené českým zákonem i evropským nařízením GDPR.

Zavedli jsme pečlivou antispamovou kontrolu. Nevyžádané zásilky a poštu, o které 100% víme, že by vás mohla poškodit, rovnou skartujeme. Obvykle se jedná o pochybné nabídky a zápisy do katalogů, které z vás pouze chtějí vytáhnout peníze.

Na skartování dokumentů používáme skartovačku se stupněm utajení 4 DIN, který je doporučený pro skartaci zvlášť důvěrných dokumentů. Skartované proužky mají rozměr 2×15 mm a povrch částic maximálně 30 mm².

  • Veškerou vaši poštu máme uloženou v archivu ještě 14 dnů po odeslání na e-mail. Pokud během té doby nebudete chtít zásilky přeposlat i fyzicky, bezpečně vše skartujeme.

Co když dorazí doporučená pošta?

Zásilky, které přijdou doporučeně nebo do vlastních rukou, nepřebíráme. Vždy vám ale pošleme oznámení o jejich uložení na poště, kde si dokumenty můžete vyzvednout, nebo nechat přeposlat na jinou adresu v Česku.

Důvodem je hlavně bezpečí našich klientů. Poštu do vlastních rukou pochopitelně převzít ani nemůžeme, u doporučené pošty ale hrozí tzv. fikce doručení. Kdybychom dopis převzali, může od té chvíle začít běžet lhůta, např. pro odvolání proti přestupku. A pokud v té době budete zrovna pryč, třeba na dovolené, dorazí k vám pošta pozdě.

  • Změnu doručení si můžete vyřídit telefonicky (číslo bude na výzvě), nebo online na stránkách České pošty, viz Změna doručení online.

Jaké dokumenty neskenujeme

Hlavně ty objemné a rozsáhlé, jako noviny nebo časopisy. Pokud takové zásilky dorazí, dáme vám o nich vědět a sami rozhodnete, jak s nimi naložit. Můžeme vám je za poplatek přeposlat, nebo rovnou skartovat. Reklamní katalogy a spam skartujeme automaticky.

  • U katalogů typu MAKRO, doporučujeme oznámit změnu korespondenční adresy na svou domácí adresu. Jednoduše tak vyřešíte starosti s jejich přeposíláním.

Přeposíláme zásilky?

Ano. Vybranou poštu vám po domluvě přepošleme kurýrem. Cena za tuto jednorázovou službu je 99 Kč (bez DPH) pro formát A4 s váhou do 2 kg a doručením v rámci ČR (na Slovensko je to 149 Kč).

Jestli podobné dokumenty dostáváte pravidelně a nechcete opakovaně řešit jejich přeposílání, můžete si zřídit dosílku přímo u České pošty. Zásilky pak budou chodit automaticky na Vámi vybranou adresu.

Co když změním svou e-mailovou adresu?

Pokud změníte svůj e-mail, napište nám o tom prosím zprávu ze své původní adresy, abychom mohli nastavit nové přeposílání. Jestli už ke schránce nemáte přístup, můžeme změnu vyřídit i po telefonu.

Z jakého e-mailu skeny posíláme?

Zprávy i naskenované dokumenty posíláme vždy ze stejného e-mailu: dokumenty@naskenuji.cz.

  • Když si přidáte naši adresu do výjimky antispamového filtru, zajistíte, že Vaše naskenované zásilky omylem neskončí mimo doručenou poštu.